Förbjuden ridtur!

Idag gjorde jag något som jag inte får göra egentligen. Jag red. Jag får inte rida m.m. då jag ska vara väldigt rädd om mig själv under tiden jag går på medicinen. Pappa sa att jag inte fick rida, så sa jag att det tänkte jag iaf. Då sa pappa följande: "Du får rida om du använder säkerhetsbälte, krockkuddar, flytväst, dubbla hjälmar, hörselskydd och solglasögon!" Mamma la även till: "Och med mamma på ena sidan och pappa på den andra." Mina föräldrar kan vara så roliga så. Förklarade för mamma att jag bara skulle rida lite i hagen för att jag vill ha lite bilder på när jag rider henne så det fick jag göra. Här kommer lite bilder.






Hon ville inte gå framåt så då såg det ut såhär när jag driver och hon står still.
























Det regnade några droppar när jag red, men det märkte jag inte då utan först när jag tittade på bilderna. Koncentrerad eller?






Jag red inte mer än ca 20 minuter och är lagom nöjd med det. Jag vet att hon går lite bakom hand på vissa bilder men då hon var superpigg så ville jag inte driva på henne för mycket framåt för att inte riskera att trilla av. Nästa gång så blir det med sadel så min sits blir bättre och då kan jag RIDA lite mer, nu satt jag mest och balanserade och njöt.
Var på firmafest igår och det var väl lagom roligt. "Känner" några ur Durras team som jag snackade lite med, sen pratade jag mest med en annan ny som går på danskautbildningen med mig och vi ska jobba på samma team så skoj att lära känna varandra lite bättre. Vad har ni gjort idag?
Imorgon firar jag och Durra 1 år som förlovade så vet inte om jag skriver något imorgon, beror väl på vad vi hittar på.

Hoppas att ni har haft en bra dag. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Joline [ F O T O ]

Svar: Okej, hade redan jätte korta läder även om det inte syns på bild ...

2009-08-31 @ 12:14:22
URL: http://rangelben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0