Anledningar

Det finns några enkla anledningar till att jag inte vill säga vad jag äter medicin för. Bl.a. för att jag vill veta exakt vad som har legat bakom det. Läkarna sa att man ibland inte kan hitta anledningen, men när jag vet vad det är eller att de inte vet varför så kommer jag att gå ut med det för då har jag sagt det till de som borde få veta av mig eller Durra och inte läsa det här. En annan anledning är att jag inte har smält det helt själv och att jag inte riktigt vet hur det känns att ha detta än så jag väntar tills jag vet lite mer. Så nu vet ni varför ni får reda på att jag är sjuk men inte i vad.
Ska till sjukhuset igen på söndag för ytterligare blodprover.
Nu ska jag njuta av en fredagskväll ensam i soffan med tv:n igång och en skål popcorn.

Ha det så bra. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Bröllop 2010

Jag vet inte riktigt ännu vad jag vill ja. men nått enkelt bara med bunden med sidenband så typ rund antar jag. "stilren" ;):)



Allt bra idag?

2009-08-15 @ 10:00:23
URL: http://sweetsdiary.blogg.se/tva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0