Hemma igen!

Kom hem för några timmar sedan och då jag bara sovit 2 timmar på sjukhuset så sov jag tre timmar direkt när jag kom hem.
Jag är sjuk, rätt allvarligt eller det kunde blivit värre om jag inte hade gått dit. Jag tänker inte gå in på vad det är, men jag ska äta medicin ca 6 mån, kanske mer. Har fått en dogtag som jag måste bära runt halsen hela tiden, även här hemma.
Jag ska börja med att ta sprutor i magen samtidigt som jag ska ta tabletter. Tabletterna tar några dagar innan de börjar värka så därför får jag ta sprutorna.
Min sjukhusvistelse i korta drag: Kom in fick ge blodprover, göra ett EKG, fick in en kanyl i vänsterarmen, upp till röntgen, de sprutade in kontrast i kanylen men blodkärlet sprack så jag har kontrast i armen som är svullen och hård, fick kanyl i andra armen, fick kontrast, ner till mitt egna rum, byta om, ringa Durra som bara visste att jag var på akuten, fick reda på att han hade varit däruppe och letat efter mig, fick lite mat i mig efter att inte ha ätiti på 16 timmar, fick svaren från röntgen, fick spruta i magen, sov oroligt i ca 2½ timme, fick frukost, halv sov tills läkarna gick sin rond, fick gå ut lite, prata med Durra igen, blev undersökt, fick träna på att använda sprutan på en blöja, fick ge många fler blodprover, fick lite papper ang vad som har gjorts osv. och fick gå upp och hämta medicinen sen fick jag åka hem.
Nu ska jag ta det lite lugnt ett tag.

Hoppas att ni har det bra. Puss på er!

Glömde skriva en viktig sak. JAG KOMMER ATT BLI BRA. HELT ÅTERSTÄLLD! Men det kan ta ett tag.

Kommentarer
Postat av: Sussi -Gott&Blandat

det var fina bilder! förstår verkligen att det behövs fint väder dära men det är bara att beställa ;);) haha men annars ta bröllopsbilder där bara? =)

2009-08-13 @ 21:41:36
URL: http://sweetsdiary.blogg.se.
Postat av: Dessie

Usch, låter inget vidare! Du vill inte berätta vad det var då? Man blir ju helt orolig :S Kram på dig!

2009-08-13 @ 22:04:48
URL: http://dessieborgstrom.blogg.se/
Postat av: Dessie

Ok, det kan jag förstå! Jag håller iaf tummarna för dig!

2009-08-13 @ 22:21:26
URL: http://dessieborgstrom.blogg.se/
Postat av: Saannis Fru & Blivande Mamma

Sänder dig tusentals krya på dig kramar!

2009-08-13 @ 22:41:13
URL: http://metrobloggen.se/saanniscarlos3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0