Har ont nu igen

Jag har ont just nu när jag andas och det känns inte bra. Tror det beror på att jag cyklade med Durras cykel (har ingen egen) från hans pappa när jag lämnat bilen ikväll. Kände direkt när jag satte mig på cyklen att det känndes fel inne i kroppen och nu får jag lida för att jag var snäll, så jag ska nog inte cykla (iaf inte på hans cykel) förren jag inte har någon smärta alls under dagarna och kvällarna när jag ska sova.
Jag var uppe på sjukhuset idag (söndag) igen för att lämna blodprov och det gick snabbt och lätt. Fick pratat med en läkare senare under dagen via telefon ang. resultatet. Det har blivit bättre (mycket enligt mig som inte är läkare) men ska fortsätta med sprutorna ett tag till. Ska in igen på tisdag och ge mer blodprov. Jag är glad att jag har gång avstånd till sjukhuset och att man inte bor långt bort så man måste köra in nu när jag ska vara där rätt ofta nu i början av medicineringen.
Annars har det inte hänt så mycket idag mer än att det var sista föreställningen på Fredriksdalsteatern. Sista föreställningen är den när alla skådespelarna hittar på extra skämt och försöker få de andra att börja skratta i sina scener. Jag tyckte inte att det var så bra idag, men det kan ha med att jag satt dåligt på stolen och såg dåligt då jag satt bakom Durra och hans lillasyster My. Sen så var där inte så många nya skämt, men de som var nya var så roliga att jag fick ont när jag skrattade.

Hoppas att ni har haft en bra dag allesammans. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Bröllop 2010

Tack det hoppas jag att den blir ;):)

2009-08-17 @ 01:02:09
URL: http://sweetsdiary.blogg.se./tva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0