Glömt berätta

I tisdags så ringde Durra mig från sitt jobb och sa att den amerikanska stand up komikern Pablo Francisco kommer till Helsingborg den 14 september. Vi har sett honom nere i Malmö en gång redan och därför frågade Durra om jag ville se honom igen och att det isf blev min födelsedagspresent. Självklart ville jag se honom igen. Finns det en bättre födelsedagspresent än att få skratta? Sist vi såg honom så fick jag hans autograf och en kram fast att jag inte stod i autografkön. Haha, jag bara trängde mig.

Ha det så bra. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Bröllop 2010

men åh det lät ju toppen att dom erbjuder en annan kyrka då! =) och har den en starkt betydelse för dig/er så tycker jag verkligen ni ksa vara där när det väl sätter igång vad de tän kostar för det skulle göra er dag ännu mer lyckligare :D:D



Tack =)

2009-08-14 @ 07:16:20
URL: http://sweetsdiary.blogg.se/tva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0