Försvunnen

Läser en blogg och idag skrev hon följande inlägg och läs allt och gör som det står så hon kan komma tilrätta.

Jag vet att jag lovat er att bröllopsbloggen ska vara i en possitiv anda...
Men en av mina närmsta vänners sambo har råkat ut för något  hemskt.
Hans syster Linda e borta...
Jag har aldrig träffat Linda men hennes bror och flickvän är mycket goda vänner till min familj och jobbar på min svärmors restaurang.
Vet inte om ni läste artikeln igår om Linda i aftonbladet?
Hon som är försvunnen?

Hon ska gifta sej med sin blivande på lördag och har varit spårlöst försvunnen nu i ett par dagar!

Jag vill be alla er som läser detta inlägg att kopiera detta bara markera all text klipp ut och sen klipp in i er webbläsare så kommer alla länkar allt vara kvar.
Bilden kommer vara länkad till detta inlägg så att alla som ev kan ha tips hittar  till min blogg och jag kan slussa dom vidare.

Linda spårlöst försvunnen...

kväll. Hon gick ut vid halv tio för att träffa en kompis - v
Linda skulle bara träffa en vän.  Mats och Linda träffades på ett kafé i Falun förra våren. En vecka före deras drömbröllop pussade hon Mats och gick ut - men kom aldrig tillbaka igen. Det var en vecka kvar till Linda och Mats drömbröllop. Allt var planerat - maten, gästlistan och hotellsviten. Linda skulle bara ut och träffa en kompis. Men hon kom inte tillbaka. - Jag vågar inte ens tänka på vad som kan ha hänt, säger Mats. Mats Alm, 34, sitter ensam i vardagsrummet i Falun.
Mats och Linda träffades på ett kafé i Falun förra våren.

Linda, 32, var en vecka från sitt drömbröllop när hon spårlöst försvann.

Efter snart tre dygn har familjen inte fått några svar.

Men nu träder ett vittne fram - som kan vara den siste som har sett henne.

- En man har sett hur hon knuffades in i en mörk bil, säger Lindas bror, Chris Chen.


Läs hela artikeln HÄR

Ny aritkel ute idag som ni kan läsa

HÄR

ska gifta sig till helgen Linda Chen, 32, hade planerat sitt

Har DU sett Linda eller har flera tips som måste komma fram?
Maila: [email protected]


Hoppas att de hittar henne snart så att hon får sitt drömbröllop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0