Dop idag

Idag var vi på Durras kusinbarn Alicias dop och här kommer lite bilder från det.








Det var två dop idag, med Alicias så här är alla på bild. Prästen ser lite finurlig ut.


Alica med mamma och Alicias gammelmorfar och han fru.

Alicia i mormors famn.


Alicia fick ridbyxor av farmor och farfar, fast mest av farmor tror jag.

För sen fick hon jobbebyxor och hörlurar av farfar och farmor, men nog mest från farfar. =)

Sen får ni inte se fler bilder. Ska upp till Durras pappa senare då de har kräftskiva idag. Vi kommer senare än alla andra för Durra jobbar till ca 22.30 så alla kommer vara lagom runda under fötterna.
Jag mår bra förutom när folk frågar hur jag känner mig nu när jag har detta. Har berättat för Durras mamma och hennes sambo idag nämligen och det var lite jobbigt. Nu har jag berättat för de som behöver veta så nu väntar jag bara på att få reda på varför det har blivit som det har blivit sen får vi se om jag berättar sen. Durra stack fel två gånger i morse när jag skulle ha min spruta.
Kan även säga grattis till sonen Nicke och Jenny.

Hoppas att ni har haft en bra dag. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: 18åriga fru Sofia - i väntan på bebis

aj då , det där lät ju inte bra :/

2009-08-15 @ 21:02:32
URL: http://frusofia.blogg.se/
Postat av: Bröllop 2010

Ja med :p men jag ska göra en test bindning senare för att se hur det blir =)



helt okej hära :D

2009-08-16 @ 10:13:39
URL: http://sweetsdiary.blogg.se/tva
Postat av: Bröllop 2010

Den finns redan i bloggen men dock i en annan färg ;)



tycker att det inte spelar nån roll att visa vad för klänning man vill ha så länge man inte visar sig själv i den innan bröllopet :P hihi

2009-08-17 @ 00:11:46
URL: http://sweetsdiary.blogg.se./tva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0