Lördag, söndag, måndag och idag i ett

I lördags gjorde vi inget speciellt på dagen. På kvällen åkte vi till in farmor på födelsedags-/påskmiddag då hon fyllde 74 förra tisdagen. Det hände inte så mycket så har inte så mycket att berätta om där mer än att mina kusiner är såååå jobbiga att man bara vill slå dem mot varandra.

Söndagens utflykt gick till Utsikten i Båstad. Det var väldigt fin utsikt att man kunde se så långt som man kan, men det finns finare ställen enligt min smak. Vi tog även en fika där uppe som var dyrare än vad vi förväntat oss och tyvärr tyckte Durra inte om sin räkmacka medans min kycklingmacka var riktigt god. Efter fikan åkte vi ner till småbåtshamnen för att fotografera lite och sen njöt vi lite av solen när vi ändå var där i det vackra vädret. Efter Båstad åkte vi hem till Vevve för att kolla på ett par soffor som vi har blivit erbjudna. Lite bilder från söndagen:






Igår så gjordes det inte heller så jättemycket. Durra skulle se på HIF-matchen här hemma med sin kompis Dennis så då passade jag på att fly fältet ut till stallet. Loppan såg trött och seg ut men det har hon gjort förr och Theresia frågade om jag ville ha sällskap och självklart ville jag det. Så vi red en liten runda och vi kom fram till att det antagligen var sista gången som jag red Loppan igår för hon hade problem med sin svansföring och ser allmänt tung ut. Men det har ju kommit en ny häst som jag också får rida om jag vill. Rider kanske den i helgen om jag får för Theresia annars rider jag kanske Cartino istället. Tur att man har valmöjligheter iaf. Lovar Sofie att jag ska börja fotografera hennes mage för det är nu hon kommer att börja växa snabbt. När är det nu du kommer hem igen?? Hoppas att du har superskoj och lever livet i L.A och shoppa inte s mycket att du inte får allt med dig hem sen. =P

Idag skinner inte solen lika starkt som de andra dagarna tyvärr men det är ok med en mindre solig dag efter en perfekt solhelg. Idag så har jag inte mycket inplanerat mer än att söka jobb och att vi ska simma ikväll. Mer än så vet jag inte vad som händer idag.

Hoppas att ni får en bra dag. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sofie

HEEEJ!!!

Okej, jag har läst och noterat. Kanon att det flyter på bra. Guud så häftigt. Kan knappt fatta att hon ska föla snart. Jag är helt hypad här borta! Men det är bra att ni har möjligheter och jag är sååå avundsjuk på dig som får rida på alla hästarna :D Men det är bra att allt är bra och att du och Th har kontakt. Kanon! lägg gärna in bilder. TUSEN TACK LIZETTE !!

2009-04-15 @ 22:55:40
URL: http://sochado.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0