Jobba, jobba, jobba

Har väl inte så jättemycket att berätta. Igår slutade utbildningen och man kände sig jättepeppad till att sälja. Jag satt och skrev listor över vilka jag skulle ringa idag osv. Men idag så finns de som har hand om inköpen inte på plats någonstans känns det som. Jag har på 15 samtal fått ihop till ett möte på måndag kl 10. Alla andra har i princip varit borta på semester eller gått för dagen. Känns inte så bra att ragga kunder för möten en fredag, så får nog fortsätta göra det på måndag när folk är tillbaka efter helgen. Men mötet på måndag har jag bestämt att det ska gå bra. =) Måste hålla mig motiverad. Men har bestämt mig för att även fortsätta söka jobb ifall att detta inte skulle funka.

Ha en bra dag allesammans. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lycka till:)

2009-04-03 @ 18:50:46
URL: http://hanniie1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0