Filmkväll

Sitter och kollar på Benjamin Buttons otroliga liv eller som den igentligen heter The Curious Case of Benjamin Button. Men jag börjar bli trött och seg och det är mer än 1 timme kvar på den. Den har varit bra hitintills men den är ju lång. 2 timmar 45 minuter.
I torsdags när jag var hemma hos mina föräldrar så såg jag reklam för en film som jag har längtat till ett bra tag nu. Så den 15 maj ska jag se den på sin premiär dag om där finns biljetter då dvs. Jag ska se Änglar och demoner innan jag hör/läser något om den alls för jag vill inte ha en förutfattad mening om den. Hoppas att den är lika bra som (eller bättre än) Da Vinci-koden. Den var bra men lite rörig, men jag hade läst boken så jag visste ju hur allt slutade så då var den lätt att hänga med i. Jag har läst änglar och demoner 2 gånger och hört den på ljudbok en gång så jag vet hur den slutar också, men ska bli intressant att se resultatet iaf.

Hoppas att ni har haft en bra dag. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: sandra

Du borde läsa boken, den är riktigt bra.

2009-04-19 @ 16:34:01
URL: http://omsandra.blogg.se/
Postat av: Maria

Åhhhhh den vill jag med se :D Boken e ju skitbra :D

2009-04-19 @ 23:05:31
URL: http://marajjah.bloggspace.se
Postat av: Sandra

hehe snacka om att jag inte läst vad du skrev :P nej filmrecenssioner suger, man får bara höga förväntningar eller så tror man att de ska vara riktigt dåliga.

2009-04-20 @ 10:18:43
URL: http://omsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0